Planinarski domovi

Planinarski dom Veliki dol

Planinarski dom Ivica Sudnik na Velikom Dolu (530 m) nalazi se na prijevoju između kanjona Lipovačke i Rudarske Gradne.

Dom su 1963. sagradili članovi HPD-a Japetić na temeljima predratne kuće Ski-kluba Zagreb. To je velika katnica s balkonima, dvije blagovaonice i kuhinjom u prizemlju te spavaonicama u potkrovlju. Pokraj doma je nedovršena zidana nadogradnja koja može poslužiti kao zaklon od kiše kad je dom zatvoren.

Do doma možete doći ako krenete iz Samobora u smjeru Smerovišća, pa nakon 2 km u Hamoru skrenete lijevo, pa uzbrdo za Palačnik. U prvom naselju idete desno za Gregurić Breg i iza Gvozda dalje makadamskom cestom do doma.

Planinarski dom je otvoren vikendom. Dodatne informacije možete dobiti na broj telefona 091/59-33-995, a kontak osoba je Marijana.

Samobor.NET

Samobor.NET je turističko informativni i gospodarski portal grada Samobora. Ovdje ćete pronaći informacije o mjestima koje možda trebate posjetiti, okusima u kojima možete uživati i događanjima koje trebate vidjeti. Naći ćete i nostalgične povijesne informacije o gradu Samoboru i ovom dijelu Hrvatske.